Toimistopalvelut

Palkanlaskenta ja HR palvelut

  • Palkanlaskenta – Palkkojen laskenta ja maksaminen työntekijöille.
  • Tulorekisteri-ilmoitukset – Palkkatietojen ilmoittaminen viranomaisille tulorekisteriin.
  • Viranomaisilmoitukset – Lakisääteisten raporttien toimittaminen eri viranomaisille.
  • Poissaolojen hallinta – Työntekijöiden sairaus-, loma- ja muiden poissaolojen seuranta.
  • Vakuutusilmoitukset – Tapaturma- tai vahinkoilmoitusten hallinnointi ja seuranta. 
  • Työaikakirjanpito – Työaikojen seuranta ja raportointi.
  • Henkilökunnan kortit ja koulutukset – Työntekijöiden pätevyyksien ja kulkulupien hallinta.
  • Lomalaskenta – Kertyneiden lomien ja lomakorvausten laskeminen.
  • Urakkailmoitukset – Urakkatyöhön liittyvien tietojen raportointi.
  • Tilaajavastuuraportointi – Lakisääteisten tilaajavastuuseen liittyvien tietojen hallinnointi.
  • Työehtosopimustulkinta – Työehtosopimusten määräysten soveltaminen käytännössä.
  • Työtapaturmatilastointi – Työtapaturmien seuranta ja raportointi.
  • Laki ja työehtokonsultointi – Neuvonta työoikeudellisissa ja työehtosopimuksiin liittyvissä asioissa.

Reskontra ja toimistopalvelut

  • Osto- ja myyntireskontran hoito – Ostojen ja myyntien seuranta sekä laskujen käsittely.
  • Toimittajien ja asiakkaiden kontaktointi – Yhteydenpito ja neuvottelut sidosryhmien kanssa.
  • Arkistointi – Asiakirjojen järjestäminen ja säilyttäminen sähköisesti tai paperimuodossa.
  • Kirjanpidon alustavat työt – Kirjanpidon perustietojen syöttö ja valmistelu.
  • Asiakas- ja toimittajakortiston ylläpito – Yhteystietojen ja asiakas-/toimittajatietojen hallinta.
  • Järjestelmät ja konsultointi – Taloushallinnon järjestelmien käyttö ja niiden kehitysneuvonta.
  • Sisäinen raportointi – Yrityksen taloustietojen raportointi sisäiseen käyttöön.
  • Pankkitilikirjaukset – Pankkitapahtumien seuranta ja kirjaaminen kirjanpitoon.
  • Maksatukset – Laskujen ja palkkojen maksaminen aikataulujen mukaisesti.